maandag 17 juli 2023

Schrijver

 

De kwetsbaarheid voorbij is het tijd

voor mij om niet langer minder te accepteren

want alleen ik kan het tij doen keren.

 

Van eb naar vloed en weer terug

vliegensvlug vergaat mijn tijd op deze planeet

dus vergeet wat je  weet of wat je denkt dat je weet.

 

Elk einde is een nieuw begin, een dichte deur zet ’n volgende open

stop met praten,  start met lopen

de deur door, het pad op, hak door die knopen.

 

Jij bent de schilder van je eigen bestaan

de dromenvanger, wever en dappere held

 die uitgeteld na talloze avonturen zal sterven in het veld.

 

Maar om te sterven zal je eerst moeten leven

al is het maar even en kort op deze aardkloot

begin nu en maak het navertelbaar en onmetelijk groot.

 

Marlies van Eunen – de Boer Badge Copyright outline

Schrijver

  De kwetsbaarheid voorbij is het tijd voor mij om niet langer minder te accepteren want alleen ik kan het tij doen keren.   Van eb ...